HTML

kistehéníramerikából

egy hat hétig tartó kistehén turné és egyéb események leírása abból az országból, ahol mindenki visszaköltözött a fára

Friss topikok

  • dancsati: Szerintem majd a Földes Lászlónak kell áttadni az üdvözletet. Ő járta a világot József Attila estt... (2008.10.19. 17:11) Quebec
  • Zora 111: Mit is... Most nincs olyan saját élményem, ami megosztható lenne. Csak annyi, hogy inspiráló volt... (2008.10.15. 10:25) Ez az utolsó
  • gergelygabi: A youtube-on találtam ezt a videót a szombati koncertről: www.youtube.com/watch?v=1xoDBEBD1Is Ko... (2008.10.08. 05:45) Memphis
  • carpediem56: Remek koncert volt -- ott ultem az elso sorban Joe kocsmajaban es nehezen tudtam a helyemen maradn... (2008.10.05. 04:32) New York
  • helka: Akkor jó lesz hazajönni, már itt is elkezdett esni az árfolyam!:) és Laci de lécci: ne hagyd abba,... (2008.10.03. 13:52) Bowling Green ismétlés

Linkblog

plastic people

2008.09.08. 17:39 matyiö

Családi koncerttel búcsúztunk Bowling Green-tôl. Utca közepén egy színpad, mikor oda érkeztünk egy nô énekelt kánkán szoknyában, a fején egy piros bugyival gyerekeknek a bugyiban éneklésrôl. Egy félakusztikus koncertet játszottunk én is a fejemre húztam egy nyúlsapkát. A színpad elött gyerekek, mögöttük a szülôk, azok mögött meg a nagyszülôk. Oldalt tinik. A város annyira megszeretett, hogy október 1-re visszahívtak koncertezni. Épp lett volna egy szabadnapunk. Napról napra bôvül a koncertlista. Ma reggel az étteremben odajött hozzánk egy férfi, hogy nála is lépjünk fel, de ezt lazán jövôre tettük. Tegnap délután egy sikátorban beszállt zenélni a Karcsi meg a Zolipeti. Peti a második emeleti tûzlétráról gitározott lefelé, nagy tömeg gyûlt össze, sugdolództak: “Itt játszanak a magyarok!” Mi rádióinterjúra mentünk a szomszéd városba, ahol ma játsszunk. A Plastic People-lel. Nagyon jó fejek, cseh legenda cseh humorral, az öreg szakszofonos mindent elfelejt, koncert végén általában nem tudja, hogy most lett vége, vagy most kezdôdik. Egyébként botanikus, és néhány hónapja annyira bergott, hogy elaludt a növények között. Nem volt pulzusa, azt hitték, hogy nem él, és koporsóba tették. A halottas házban ébredt, majd annyira kiakadt a helyzettôl, hogy lement a legközelebbi éjelnappaliba és újfent berúgott. Ma reggel kinézek az ablakon és ott tájcsizik a cseh basszusgitáros csaj amerika közepén a reggeli napfényben, az álmos szaxofonos meg cigarettázva nézi.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisteheniramerikabol.blog.hu/api/trackback/id/tr13654224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zora 111 2008.09.09. 11:28:53

Gondoltam, több néven is regisztrálok, és akkor nem lesz olyan feltűnő, hogy én írok. :-)

A tai csi jó, bár én nem szoktam se előtte, se utána gitározni. Meg inni és bulizni is csak a tai csi táborban, meg a tábori búcsúesten arab zenére táncolni a kínai mesterrel (kb. 59 éves), aki meg tai csizott a zenére. És szereti a pálinkát is. :-)

Jók ezek az életképek. Viccesek és szívderítőek...

Kamutarzan 2008.09.09. 11:45:19

Szasztok. Képzeljétek, a Banya visszalopatta a biciklimet, amit tőle vettem, biztos azt gondolta, h így amerikából nem vetül rá a gyanú árnyéka, de dacból inkább veszek 1 20éves fiestát.
Nyomjátok le amerikát, hozzatok skalpokat, a Sanyinak meg ne adjatok több pálinkát! Üdv
süti beállítások módosítása