HTML

kistehéníramerikából

egy hat hétig tartó kistehén turné és egyéb események leírása abból az országból, ahol mindenki visszaköltözött a fára

Friss topikok

  • dancsati: Szerintem majd a Földes Lászlónak kell áttadni az üdvözletet. Ő járta a világot József Attila estt... (2008.10.19. 17:11) Quebec
  • Zora 111: Mit is... Most nincs olyan saját élményem, ami megosztható lenne. Csak annyi, hogy inspiráló volt... (2008.10.15. 10:25) Ez az utolsó
  • gergelygabi: A youtube-on találtam ezt a videót a szombati koncertről: www.youtube.com/watch?v=1xoDBEBD1Is Ko... (2008.10.08. 05:45) Memphis
  • carpediem56: Remek koncert volt -- ott ultem az elso sorban Joe kocsmajaban es nehezen tudtam a helyemen maradn... (2008.10.05. 04:32) New York
  • helka: Akkor jó lesz hazajönni, már itt is elkezdett esni az árfolyam!:) és Laci de lécci: ne hagyd abba,... (2008.10.03. 13:52) Bowling Green ismétlés

Linkblog

Megérkezésünk

2008.09.06. 16:05 matyiö

Tegnap megérkeztünk Ditroitba, béreltünk egy amerikai kisbuszt, mindenki kipróbálta, mivel sofôrünk nem lesz. Aztán indultunk Bowling Green városba. Átlagos amerikai kisváros lehet sportpályákkal, fából épült házakkal. A buszban elôkerült a pálinka, aminek hatására a “mit keresünk itt?” érzésünk átmenet nélkül csapott a “ti meg kik vagytok?” –ba. Peti születésnapja is a buszban alakult ki, s pak-pik lerendezôdött. Motel az út mellet. Kifosztottuk a rágóautómatát és elaludtunk. Este jött a Ben – ô szervezte a turnét-, kopogtatott, én felébredtem, azt hittem most kell indulnunk Amerikába. Ben is kapott pálinkát, mi meg ajándékokat tôle. Reggel Néhányan futni mentek a közeli parkba, én nézem az amerikai csatornákat, indiános film, kutyaszépség verseny, most meg egy “arts” nevû csatorna kever dadaista filmklasszikusokat zene klasszikusaival, furcsa álomszerû mûsor egy hasonló reggelen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisteheniramerikabol.blog.hu/api/trackback/id/tr4651259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szevcsikagi2 2008.09.08. 16:16:12

olvastam,hogy jól sikerült kint az első koncertetek.gratulálok!remélem matyiő amikor van időd mesélsz nekünk még!

Zora 111 2008.09.08. 17:27:25

Jó hír, hogy ti nem felejtettétek el a pálinkát a tarisznyából, mert nagy hiba lett volna...Aztán, ha elfogy, és a nagy Amerikába nem lehet kapni, akkor mi lesz? Borzasztó lenne, és remélem azért kitart a turné végéig, nehogy hamarabb haza kelljen jönni...
Ha sokat ugrálnak meg táncolnak a koncertjeiteken, és megveszik, és otthon is buliznak rá, és akkor le is fogynak...Már látom a szalagcímet. Kistehén lefogyasztotta Amerikát.

További sok sikert!!! :-)))
süti beállítások módosítása